przyPROGRAM DLA KLAS I – III
szkoły podstawowej
1. Czarowanie w glinie – warsztaty garncarskie i warsztaty papieru czerpanego lub „Z wiejskiego pieca - Od ziarenka do bochenka”
2. Wizyta w zagrodzie baranków, kózek i koników. Zgaduj – Zgadula (zwierzęta w pytaniach i odpowiedziach).
3. Zabawa w wiosce indiańskiej program „Indianie na Kaszubach” lub Olimpiada na Wesoło
Czas pobytu - 6 godzin
Czas trwania programu - 5 godzin
Cena:
Ilość uczniów 40 i więcej 65 zł
ilość uczniów 35-39 70zł
ilość uczniów 25-34 75zł
Cena zawiera:
- prowadzenie zajęć przez instruktorów
- transport autokarem
- płyta ze zdjęciami z zajęć
ZAMÓW WYCIECZKĘ!
mail: parkprzygody@zielonabrama.com.pl
tel. (58) 682-51-55 tel.kom. Anna Zulewska 509 846 432
OPIS PROGRAMÓW
Czarowanie w glinie - nauczycie się wyrabiania różnych przedmiotów z gliny tj. koszyczki, zwierzątka, garnki, talerzyki i mnóstwo innych. Starsze dzieci oraz młodzież będzie miała okazję spróbować swych sił na prawdziwym kole garncarskim
Od Ziarenka do Bochenka - zobaczycie jak powstaje chleb. Otrzymacie mąkę i inne składniki potrzebne do wypieku. Następnie słuchając o procesie powstawania mąki od kłosa do sypkiego proszku niezbędnego do powstania chleba, będziecie własnoręcznie wyrabiać bochenki. Na koniec wstawimy je do pieca chlebowego i po chwili zabierzecie do domu pachnące, naturalne i zdrowe bochenki
Wizyta w zagrodzie koników, baranków i kózek – odwiedzicie zwierzątka w ich miejscach zamieszkania, poznacie ich jadłospis oraz będziecie uczestniczyć w karmieniu i zabiegach pielęgnacyjnych, odwiedzicie też na pastwisku pasące się konie
Indianie na Kaszubach – W odwiedziny na Kaszuby przyjechali Indianie. Nawzajem uczą się swoich zwyczajów, tradycji i mowy. Będziecie uczestniczyli w Ich spotkaniu i razem z nimi będziecie brać udział w typowych zabawach indiańskich i kaszubskich, nauczymy się bezgłośnej mowy Indian jak i kaszubskiego alfabetu, wykonamy też indiańską biżuterię
Olimpiada na wesoło – Spływ Dunajcem, „po trawie”- dostajecie tratwę, i to Wy jesteście flisakami ! Waszym zadaniem jest, płynąc zielonym nurtem bystrej trawy, odpychać się jak najszybciej i jak najzgrabniej.O!! utknęliście pośrodku strumienia, wyciągacie kamienie (skrzynki) z wody i przekładając je dochodzicie do brzegu. Żeby jednak dotrzeć do mety musicie pokonać dzielący Was dystans przy pomocy szczudeł, drewnianej hulajnogi i konika na kijku.