ZAMÓW WYCIECZKĘ!

email: 

parkprzygody@zielonabrama.com.pl tel.

(58) 682-51-55

tel.kom. 509 846 432

 PROGRAM dla gimnazjum i liceum 

Wariant I  

1.„Arcydzieła z papierowej wikliny” lub „Pracownia biżuterii”
2. „Kuźnia Liderów' – program „konie uczą nas”
3. „Przygoda  i Integracja” 

Czas trwania programu    - 5 godzin 

Cena: 

Ilość uczniów 40 i więcej 89 zł
ilość uczniów 35-39 93 zł
ilość uczniów 25-34 98 zł 

Wariant II 

1. „Warsztat kowalski” lub „W pracowni rzeźbiarza, garncarza”
2. „Kuźnia Liderów” – program „konie uczą nas”
3. „Przygoda i Integracja” 

Czas trwania programu    - 6 godzin 

Cena: 

Ilość uczniów 40 i więcej 128 zł
ilość uczniów 35-39 136 zł
ilość uczniów 25-34 148 zł


Ceny zawierają:
- prowadzenie zajęć przez instruktorów
- transport autokarem
- płyta ze zdjęciami z zajęć 

ZAMÓW WYCIECZKĘ!

mail: parkprzygody@zielonabrama.com.pl
 tel. (58) 682-51-55 tel.kom. Anna Zulewska 509 846 432 


OPIS PROGRAMÓW 

Arcydzieła z papierowej wikliny – warsztaty mają charakter edukacyjny i  integracyjny. Stworzycie  wspólną pracę, która z pewnością będzie ozdobą Waszej klasy

Warsztaty biżuterii -   nauczycie się jak można w krótkim czasie wykonać przepiękną biżuterię z drewna, kolczyki lub naszyjnik z filcu, broszki z topionych płyt CD. Wszystkie produkty do wytworzenia biżuterii pozyskiwane są z przedmiotów, które moglibyśmy wyrzucić, ale w prosty sposób możemy przerobić je w stylowe ozdoby

Konie uczą nas – metoda zakłada uczenie relacji społecznych opartych na empatii, pomaga budować umiejętność słuchania drugiej osoby, uczy nazywania i komunikowania własnych emocji, rozwija umiejętność obserwacji i koncentracji, uczy wspólnego działania. Metoda nie ma nic wspólnego ze sportami jeździeckimi, a ćwiczenia są wykonywane „ z ziemi” i polegają na nawiązaniu relacji pomiędzy koniem a uczestnikiem

Przygoda i Integracja – Zadania tu postawione będzie można rozwiązać tylko wtedy gdy cała grupa pracuje na wynik (układanie wieży ze skrzynek, wyścig  na indiańskich nartach, odtwarzanie odnalezionej starej mapy, przejście przez specjalnie przygotowany tor przeszkód wykonując polecenia „Męża Zaufania” grupy)